برای ثبت درخواست کالا باید ثبت نام و یا به عنوان کاربر ورود کرده باشید
ثبت نام و ورود

فرایند ثبت سفارش چگونه است ؟

1- کالا یا مبلغ درخواستی را به همراه شرایط اقساط مورد نظر وارد می‌نمایید.

2- فروشندگان ما سفارش شما را بررسی کرده و هرکدام پیشنهادی برای شما ارسال می‌کنند.

3- شما بهترین پیشنهاد را از بین پیشنهادهای فروشندگان بر اساس شرایط اقساط و ضمانت انتخاب می‌کنید. همچنین در صورت لزوم ضمانت مورد نیاز را هم بارگذاری می‌نمایید.

4- فروشنده در صورت لزوم رتبه اعتباری شما را بررسی می‌کند.

5- در صورت تأیید اعتبار پیش‌پرداخت را انجام می‌دهید و سفارش نهایی می‌شود.

6- مبلغ یا کالا به شما ارائه شده و ضمانت‌های بارگذاری شده از شما دریافت می‌شود. توجه داشته باشید در این مرحله تنها شخص شما می‌تواند مبلغ یا کالا را دریافت نماید.

7- شما مطابق جدول اقساط خود، هر ماه به دیرپرداز مراجعه کرده و اقساط خود را می‌پردازید.

*توضیح: در صورتی که بازپرداخت اقساط خریدار توسط سازمان محل کار وی ضمانت شده باشد، نیازی به اعتبارسنجی و ارائه ضمانت نخواهد بود و فرایند انجام سفارش تسریع می‌شود.

تفاوت ثبت سفارش سازمانی و شخصی چیست؟

در صورتی که بازپرداخت اقساط شما توسط سازمان محل کارتان تضمین شده باشد، نیازی به ارائه ضمانت تا سقف تعیین شده توسط سازمان ندارید و پردازش سفارش شما سریع‌تر انجام می‌شود.
امّا پردازش سفارش مشتریان عادی به دلیل نیاز به اعتبارسنجی و ارائه ضمانت، زمان بیشتری می‌برد.

سازمان من چگونه می‌تواند از خدمات دیرپرداز استفاده کند؟

شما می‌توانید در صفحه ثبت نام سازمان‌ها سازمان خود را معرفی نمایید. همکاران ما در اسرع وقت جهت مذاکره و انعقاد قرارداد اقدام می‌کنند و سپس سازمان شما می‌توند از مزایای خدمات دیرپرداز بهره‌مند شود.